Je něco s vaší objednávkou v nepořádku? Došlo vám porušené či jiné zboží?
Ať už je to cokoliv, napište nám nejdříve na hello@adelabacova.cz či +420 737 617 259.
Postup vrácení zboží:
1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:
Adéla Bačová
Sehradice 161, 76323 Sehradice
Chcete produkty vrátit? Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze (přesné znění naleznete v obchodních podmínkách ). Prosím stáhněte si náš formulář a postupujte podle pokynů. Formulář je potom třeba zaslat na emailovou adresu hello@adelabacova.cz nebo jej vložte do zásilky s vráceným zbožím.